FIGUERES 
Eleccions sindicals a l’Ajuntament de Figueres 
Des de SIP-FEPOL volem informar que s’han celebrat les eleccions sindicals a l’Ajuntament de Figueres per a la renovació de la representació dels treballadors i treballadores a la Junta de Personal.          
 
Un cop finalitzat el procés electoral, la nostra organització sindical ha obtingut un delegat a la Junta de Personal, un resultat que ens permet disposar de representació i continuar treballant en la defensa dels drets, interessos i condicions laborals dels empleats i empleades públics de l’Ajuntament i en especial a la seva Guàrdia Urbana.
Volem agrair la confiança dipositada per totes les persones que han donat suport a la nostra candidatura. Aquest recolzament ens encoratja a seguir desenvolupant una tasca propera, responsable i compromesa amb la millora de les condicions de treball i la defensa d’uns serveis públics de qualitat.
Des de SIP-FEPOL assumim aquesta representació amb il·lusió, responsabilitat i voluntat de diàleg, posant sempre al centre les necessitats de la plantilla i la defensa dels seus drets.

SIP FEPOL  FIGUERES                 
DATA:18 de Juny de 2026
Segueix-nos a les xarxes
@Sip_fepol
@SipFepol
@sipfepol
 
ARXIU - Consulta mensual
 
Política de Cookies