MATARÓ 
Reunió institucional a l’Ajuntament de Mataró 
Avui hem mantingut una reunió a l’Ajuntament de Mataró amb l’alcalde, David Bote, la regidora de Seguretat, Núria Moreno, i el regidor d’Hisenda.        
 
.
Durant la trobada hem presentat oficialment la nova secció sindical de SIP-FEPOL a Mataró. La reunió s’ha desenvolupat en un clima cordial i constructiu, i ens ha permès exposar els nostres projectes, objectius i iniciatives com a organització sindical.
També hem pogut intercanviar impressions sobre diferents qüestions relacionades amb la seguretat pública, les condicions laborals dels professionals de la policia local de Mataró i els reptes de futur que afronta la ciutat. Des de SIP-FEPOL valorem molt positivament aquest primer contacte institucional i la predisposició mostrada pels representants municipals per escoltar les nostres propostes.

Continuarem treballant amb responsabilitat, compromís i vocació de servei per defensar els interessos dels nostres afiliats i contribuir a la millora de la seguretat i de les condicions professionals dels treballadors que representem.

SIP-FEPOL MATARÒ

UNITAT
SERVEI
RESPECTE
          
DATA:5 de Juny de 2026
Segueix-nos a les xarxes
@Sip_fepol
@SipFepol
@sipfepol
 
ARXIU - Consulta mensual
 
Política de Cookies